maandag 23 juli 2012

Hallo

Hallo lieve blogvolgers,

Vandaag heb ik een kaart gemaakt met de nieuwste stempel van Henry de mouse :)deze heet Fireman Henry
Ondanks dat het zo heet was ben ik toch maar aan de slag gegaan,binnen is het vaal koeler en dat was wel lekker met deze warmte,ik ga niet zeuren hoor,het is zalig dit weer,maar morgen ga ik toch heerlijk naar het zwembad in ons dorp ..dat is net even langer vol te houden dan wanneer je achter zit en nog wel op het zuiden dus heerlijk zwemmen morgen;)

Ik heb Henry ingekleurd met de TwinklingsH2o en als je goed kijkt zie je de mooie schittering.
Verder heb ik het DP gebruikt van October Afternoon "Circus Peanuts" ,wit cardstock ,de binnenkant heb ik deze keer ook bekleed met een leuke rode stip hetzelfde papier als de Nestabillitie achter Henry.
Ook heb ik de Tag van Whiff of Joy gebruikt en daar een tekst op gezet een lintje erdoor ,leuk zwart gestippelt,verder her en der wat plak parels.
O ja een randpons van MS langs de kaart:)

Ik ben nog steeds op de Pc van mijn man,mijn laptop is vandaag nagekeken en helaas ( kan wel janken) er is niets meer aan te doen.alles wat op mijn laptop stond ben ik dus allemaal kwijt,zoals documenten,leuke patronen ook gekochte patronen,veel digi`s vreselijk natuurlijk.en jammer genoeg nu niets meer dan alleen de digi`s op mijn Ipad en Iphone,flink Balennnnnnnnnnnnnnnn dus!!
Er stond gelukkig wel wat op de externe schijf van mijn man waaronder eigenlijk alleen mijn kaarten wat betreft mijn hobby  en "Gelukkig foto`s van onze kinderen daar ben ik wel blij om.
Dus mijn Laptop is helaas overleden.Voorlopig zit er ook geen nieuwe in want ons huis is momenteel in de verbouwing en dat kost al handen vol met geld .



Ik wens jullie een hele gezellige mooie week en voor de mensen die op vakantie gaan
Veel plezier geniet ervan;)


(\(\
( -.- ) xox Sonja
0_(")(")♥♥



7 opmerkingen:

Unknown zei

Oh Sonja what a fabulous card so colourful and such fun well done Hugs Elaine

Lenie Hempen zei

Wat een super leuk kaartje Sonja.
Hij is echt geweldig.
Wat balen van Je laptop,en wat Je allemaal kwijt bent.

Gr Leny Hempen

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart Son! Lekker druk... hou ik van! Superleuke stempel en erg mooi ingekleurd.

Liefs, Loes

Riet zei

Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Sonja.

Liefs Riet.

marion zei

Wauw Sonja, wat super superleuk !! Ik vind het een plaatje ! En wat ziet Henry er mooi uit in zijn uniform. Knuf, Marion

Anoniem zei

This is such a great resource that you are providing and you give it away for free. I love seeing websites that understand the value of providing a quality resource for free. It?s the old what goes around comes around routine. Did you acquired lots of links and I see lots of trackbacks??

Anoniem zei

Thanks for all of your work on this web page. I am looking forward to reading more of your posts in the future.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...